П`ятниця, 25.05.2018, 13:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Вільнозапорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіт директора школи

Звіт директора Вільнозапорізької ЗОШ І-ІІІ ступенів Новобузької районної ради Миколаївської області Дудюк Л.Г. про свою діяльність на посаді протягом 2016-2017 навчального року с. Вільне Запоріжжя 12.05.2017р.

Шановні присутні! Закінчується навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016-2017 навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності , я керувалася Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положенням про загальноосвітній навчальний заклад” , рішеннями та розпорядженнями районної ради, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту, Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Своїм головним обов’язком вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів. Звичайно, досягнення і проблеми нашої школи – це не лише моя заслуга чи мої недоліки - це результат спільної діяльності педагогічного і батьківського колективів.

1. Загальна інформація про школу

Вільнозапорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Новобузької районної ради Миколаївської області. Управління здійснюється відділом освіти, молоді і спорту Новобузької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1971 році.

У 2016-2017 н.р. у школі було відкрито 11 класів, у яких навчалося 117 учнів. Навчалися за п’ятиденним тижнем, навчання відбувалося українською мовою. Середня наповнюваність класів - 11 учнів.

Всі діти шкільного віку, які проживають на території Вільнозапорізької сільської ради були охоплені навчанням.

2. Кадрове забезпечення

У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками Вільнозапорізька школа була забезпечена . Розстановка педагогів здійснювалася у відповідності до фахової освіти . 

Протягом навчального року в школі працювало 17 педагогів . Із них вищу освіту мають 14 педагогів, 3 вчителі мають середню спеціальну освіту. 4 вчителів вищої категорії, 6 – І категорії, 3 – ІІ категорії, 4 – спеціалісти. 4 мають звання «Старший вчитель». Середнє навантаження становить 20 годин.

3. Методична робота

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі.           В цьому році педколектив продовжував роботу над проблемним питанням «Реалізація нових державних стандартів освіти через формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів в умовах сільської школи» . Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучалися всі вчителі школи. Протягом навчального року працювало три методичних об’єднання: вчителів початкових класів, вчителів природничо-математичного та суспільно-гуманітарного циклів та школа класного керівника. За їх активної участі проходили предметні тижні, методичні засідання,семінари, підготовка до шкільних та районних олімпіад, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовувалися можливості шкільного методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи учителів, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань , проекти учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріали конкурсів, предметних тижнів, олімпіад, державної підсумкової атестації тощо.

Однією з ефективних форм роботи в школі є проведення предметних тижнів, які готують вчителі-предметники разом з учнями.

Протягом 2016-2017 навчального року були організовані та проведені наступні предметні тижні:

- тиждень фізкультури та спорту;

- тиждень математики, інформатики;

- тиждень історії та правознавства ;

- тиждень зарубіжної літератури та російської мови;

- тиждень української писемності та мови;

- тиждень музики та образотворчого мистецтва ;

- тиждень географії та біології;

- тиждень астрономії, фізики та хімії.

Завдання кожного предметного тижня - глибше пізнати той чи інший предмет, відкрити для школярів нові його грані.

Протягом 2016 – 2017 н.р. на базі школи було проведено три районних семінари. Семінар вчителів фізичної культури. Відкриті уроки показали Летута І. О. та Летута Т.О., виховний захід готували Зубкова Н. О. та Ус Н.Ф.  Семінар керівників шкільних музеїв. Виховний захід та екскурсію музеєм провела Нємкович О.І.  Семінар вчителів 4 класів. Відкритий урок та захід провела Летута Т.О.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів, яку відповідно до Типового положення про атестацію проходять педагогічні працівники один раз на 5 років. В цьому навчальному році чергову атестацію пройшли вчитель історії Нємкович О.І., вчитель початкових класів Мущиніна В.Г. та педагог - організатор Ус Н.Ф.

Основною формою підвищення кваліфікації педагогів школи є курсова перепідготовка, яка відбувається планово, відповідно до графіка відділу освіти та наказу по школі. В цьому році курсову перепідготовку при МІППО пройшли 6 педагогічних працівників: Летута Т.О., Нємкович О.І., Мущиніна В.Г., Ус Н.Ф. Дудюк Л.Г., Дівуха Н.І., що становить 38 % від загальної кількості педагогічних працівників.

Організовано роботу ГПД, яку відвідують 30 учнів 1-6 класів, що підвозяться до школи. Щоденний план роботи вихователя передбачає самопідготовку, виховний захід, ігри та розваги на свіжому повітрі.

Школа працювала за технологічним напрямком. Учні 10 та 11 класів відвідували районний Центр профільного навчання. Де навчалися за профілями: автосправа та комп’ютерні технології.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Педагоги школи активно залучалися до роботи у районних семінарах, науково-практичних конференціях.

Про плідну працю творчого педагогічного колективу і всієї шкільної родини свідчить участь та перемоги наших вчителів та учнів у різноманітних конкурсах та олімпіадах:

 В цьому навчальному році учитель біології Кочерга О.С. брав участь районному конкурсі « Учитель року» і посів ІІ місце.

 Учень 6 класу Смірнов Є. та учениця 10 класу Григоренко І. в районному етапі конкурсу знавців української мови ім.. П. Яцика посіли ІІ місце.

 У районному етапі мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка Пернатій В. (10 клас) та Литвин М.(8 клас) посіли ІІІ місця.

 В районних етапах предметних олімпіад призові місця посіли наступні учні:

- з математики Бондаренко А. (учень 9 класу) ІІ м.;

- з трудового навчання Назаров О. (учень 9 класу) ІІ м.;

- з історії Павловський А. (учень 10 класу) ІІІ м.;

 

- з фізики Бондаренко А. (учень 9 класу) ІІІ м.;

- з англійської мови Пернатій В. (учениця 10 класу) ІІІ м.;

- з інформатики Кочерга С. (учень 9 класу) ІІ м.;

 

- з української мови Григоренко І. ( учениця 10 класу) ІІІ м.;

- з правознавства Павловський А. (учень 10 класу) ІІ м.

 

- з англійської мови Зубков Станіслав ( учень 4 класу) ІІІ м.;

- з математики Ус Андрій (учень 4 класу) ІІІ м.

4. Результати виховної роботи

На виконання основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, згідно з річним планом роботи школи педагогічний колектив у 2016 - 2017 навчальному році створював сприятливі умови поліпшення рівня виховного процесу.

Діяльність методоб’єднань класних керівників 1-4 та 5-11 класів була спрямована на реалізацію головної мети: створення шкільного соціально-культурного освітнього середовища, яке сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, зміцненню фізичного та духовного здоров’я, формуванню навичок здорового способу життя у вихованців.

Класні керівники працювали за індивідуальними планами, змістовна наповнюваність яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у них ціннісного ставлення до себе, родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва, ставлення до держави.

Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності.

Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами. Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно з напрямками: 

1. Національно-патріотичне виховання;

2. Морально-правове та превентивне виховання;

3. Громадянське виховання;

4. Екологічне виховання;

5. Художньо-естетичне виховання;

6. Родинно-сімейне виховання;

7. Трудове виховання;

8. Формування здорового способу життя;

9. Сприяння творчому розвитку особистості.

2016 – 2017 навчальний рік був плідним на досягнення та перемоги:  спортивні змагання з шахів – Пернатій В.(10 клас) І місце.; конкурс екологічних агітбригад - (учні 9 класу) ІІІ місце; конкурс «Батьківська бандура» - Девятко Д. ( 10 клас) ІІ місце, Ус А. ( 4 клас) ІІ місце, Сержанту А. ( 9 клас) ІІ місце; спортивні змагання з волейболу ІІІ місце; конкурс учнівської творчості – Пернатій В. ( 10 клас) ІІ місце, Гармаш Є. (10 клас) ІІІ місце; спортивні змагання з баскетболу ІІІ місце; конкурс «Юні екскурсоводи» - Григоренко І. (10 клас) та Назаров О. ( 9 клас) – І місце та участь в обласному етапі конкурсу; конкурс художньої самодіяльності – Коджоян К. ( 7 клас) ІІ місце, Смірнов Є. ( 6 клас) ІІІ місце, Єфімчук А. та Пастир В. ( 8 клас) ІІІ місце; районний конкурс-захист учнівських проектів «Пам’яті Героїв Майдану» - Кочерга С., Коджоян М. ( 9 клас) ІІІ місце, спортивні змагання з футболу «шкіряний м’яч» І місце.

Система контролю за станом виховної роботи складалася з поточного, тематичного видів. Результати фіксувалися в книзі наслідків внутрішкільного контролю. Видавалися накази.

Загальна і професійна культура педагогів, дотримання ними педагогічної етики, принципів загальнолюдської моралі знаходяться у більшості на достатньому рівні.

Система підготовки до свідомого вибору професії базується на вивченні нахилів та інтересів дитини протягом всього періоду її навчання в школі. Класні керівники проводили анкетування, індивідуальні бесіди, зустрічі з представниками Центру зайнятості , добирали матеріали на класні години з врахуванням потреб дітей та замовлення суспільства, знайомили учнів з новими професіями та їх назвами.

Загальношкільні масові заходи актуальні і змістовні.  Їх проведення було приурочено до значущих подій в житті країни, школи ( Свято першого дзвоника, День вчителя, День людей похилого віку, Посвята в старшокласники, День козацтва, Новорічні та Різдвяні свята, День захисників Вітчизни, День 8 Березня, День Перемоги, День Святого Валентина та інші). Для їх підготовки та проведення використовувалися періодичні видання, мережа Інтернет.

На сьогодні школа є культурним осередком на селі. На базі школи працює краєзнавчий музей , бібліотека. Є спортивний зал, комп’ютерний клас, шкільна майстерня.  Працюють гуртки «Креативне рукоділля», спортивний гурток з баскетболу, «Пішохідний туризм», « Естрадної пісні», «Юні музеєзнавці» та ряд інших.

Учні та вчителі школи співпрацюють із сільською громадою. Беруть активну участь у всіх заходах.

Велика увага в школі приділяється учнівському самоврядуванню . Діє дитяче об’єднання «Барвінок». Метою якого є зробити виховання ефективнішим, згуртувати шкільний колектив, сприяти розвитку громадської думки.

5. Профорієнтаційна робота

Профорієнтаційна робота у Вільнозапорізькій ЗОШ спрямована на вибір учнями педагогічної професії, базується на діагностико-психологічних засадах. З учнями проводилося анкетування з метою професійного визначення.

В школі встановлено мотиваційний термінал розвитку зацікавленості до професійного самовизначення. Працівники центру зайнятості проводили семінар, тренінг для старшокласників на базі школи. На шкільному стенді «Вибір професії» розміщена інформація про навчальні заклади та різноманітні професії. Учні школи користуються інформацією в повному обсязі.

6 . Управлінська діяльність

 Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників, планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, райвідділу освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та їх проектами. Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу.

Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення стану викладання предметів, виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується. У роботі з працівниками я дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату.

7. Дотримання техніки безпеки, охорони праці

Робота з охорони праці та техніки безпеки в школі проводиться на основі Законів України «Про освіту», «Про охорону праці» , «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух», Положення «Про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти».

За актом комісії від 26 серпня 2016 р. школа готова до навчального року. Відповідає вимогам санітарно-епідеміологічного обстеження, виданий наказ про організацію роботи з охорони праці, про призначення громадського інспектора з охорони праці, про затвердження інструкцій з охорони праці, які діють в школі, про проходження медичного обстеження працівників школи, про призначення відповідальних за стан будівель, споруд, розроблені посадові інструкції, інструкції з охорони праці.

З працівниками школи проводяться інструктажі, навчання та перевірка знань з охорони праці та техніки безпеки.

В класах оформлені куточки з техніки безпеки, в кабінетах з підвищеною небезпекою розроблені правила безпеки під час проведення занять. Проводяться загальношкільні конкурси малюнків, творів з цієї проблематики. Ведеться журнал реєстрації нещасних випадків. Учні, працівники школи в установлені терміни проходять медичний огляд, всі працівники мають санітарні книжки.

Важливим чинником у збереженні здоров’я учнів є питання організації харчування.  У школі працює їдальня. Організовано гаряче харчування для учнів 1-4 класів пільгових категорій за рахунок коштів державного бюджету ( 11 грн.). Для учнів 1-11 класів за рахунок батьківських коштів (4грн). Для учнів які підвозяться до школи організовано полуденок за рахунок батьківських коштів ( 2 грн). Здешевлення вартості обідів для учнів 1 – 11 класів відбувається за рахунок продукції вирощеної на шкільному городі та спонсорської допомоги. На городі було вирощено: картоплі – 377 кг , моркви – 108 кг, цибулі – 100 кг, буряків - 315 кг, квасолі - 10 кг, петрушки та кропу – 2 кг. Спонсорську допомогу надали : Латій О.М. ( макаронні вироби - 10 кг), Стефановський В.М. ( гречка – 20 кг, мука – 25 кг), Димар Е.І. ( масло – 8 кг, м’ясо – 10 кг, цукор – 19.2 кг, рис – 9.6 кг, арнаутка – 9.6 кг, сік томатний – 12 л.)

Харчоблок забезпечено необхідним інвентарем та технічним обладнанням, проточною гарячою та холодною водою, є додатковий резервуар для запасу води, функціонує каналізація, в наявності холодильник дві морозильні камери, нова електроплита та необхідний посуд.

Адміністрація, члени батьківського комітету здійснюють постійний контроль за якістю їжі. Випадків харчових отруєнь не було. Серед учнів та працівників школи випадків травматизму не було. Розклад уроків в відповідає санітарно-гігієнічним нормам.

У колективному договорі є розділ з охорони праці, в якому передбачено створення безпечних та нешкідливих умов праці відповідно до вимог нормативних документів з охорони праці. Належні умови створено.

8. Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 45 років тому. Не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над підтриманням школи у належному стані, зміцненням її матеріально-технічної бази. За останні три роки повністю оновлено шкільні коридори, старі стенди замінені на сучасні. Ззовні, з метою збереження будівлі, вже декілька років поспіль частинами ремонтується цоколь та обмотка приміщення, поступово приводяться в належний вигляд пороги будівлі.  В поточному навчальному році за сприяння народного депутата Андрія Олексійовича Вадатурського в школі замінено на пластикові 36 вікон.  Відділом освіти , молоді та спорту було надано школі 18000 гривень для покращення матеріально-технічної бази. За дані кошти було придбано сучасний принтер, музичну колонку, два мікрофони та мультимедійний екран.  Також від відділу освіти школа отримала 10 нових комп´ютерів. Що дало можливість забезпечити комп´ютерами навчальні кабінети.  За рахунок бюджетних коштів в розмірі 86500 грн. проведено модернізацію вузлів обліку природного газу. Покращення матеріальної бази школи відбувалося і за рахунок спонсорської допомоги.  Фотоапарат до Дня знань отримали від Латія О.М., компресор нам придбав Щербінський Є.П. На потреби школи за період з травня 2016 по травень 2017 р. Латій О.М. надав школі спонсорської допомоги в розмірі 25000 грн. , які були витрачені наступним чином:

- проведення ремонтних робіт влітку 2016 року ( коридори, спортзал, шкільна майстерня, музей, спортивний майданчик, їдальня, цоколь, обмостка, пороги) –13 746 грн.;

- щебінь – 2100 грн.;

- харчування та проживання волонтерів – 2000 грн.;

- аналіз води та овочів – 450 грн.;

- ремонт принтера та придбання картриджа влітку 2016 року – 625 грн.;

- придбання двох стендів, присвячених учасникам АТО – 880 грн.;

- інвентар для занять туристичного гуртка ( траса, карабіни) – 463 грн.;

- модернізація вузлів обліку газу ( лист металевий, електроди, диск відрізний ) – 715 грн.;

- пісок – 1800 грн.;

- запчастини для бензокосилки та бензин – 604 грн.;

- запчастини для шкільного автобуса – 790 грн.;

- придбання лампочок, сталевого згону, крану для води, з’єднувального шлангу для насоса - 407 грн.;

- придбання бачків для умивальників - 420 грн.

За рахунок батьківських коштів учні школи підвозились на районні конкурси в м. Новий Буг. Також відшкодовувались витрати за проїзд до школи вчителю англійської мови.

Адміністрація, педагогічний колектив школи висловлюють щиру подяку всім батькам учнів за розуміння проблем, які виникають перед школою, і за безкорисливу конкретну допомогу у зміцненні її матеріально - технічної бази, що сприяє покращенню умов для навчання і виховання підростаючого покоління.

 

погода в Киеве